חג המולד שדון ילדה פיות דלתות מיני בובות הדלת Gnome פיות קישוט אביזרים זעיר חיצוני תפאורה חג המולד עץ קטן

0 דירוגים
₪6.66 ₪17.06

בחר צבע:

כמות:

גודל:

  • S
  • M
  • L
  • XL

גרם של חומר מוצק, הם להגדיל את האמנותית תחושה של בית הבובות שלך.אביזרים אלו יעשה את הילדים מאושרים מלאכות ובאים עם דגימה החדר כדי ליצור כיף, דמיון המשחקים.

מפרט טכני:

שם: חג המולד זעיר פיה דלתות אביזרים

אריזת רשימה:

9*Gnome הדלת חג המולד להגדיר

ראה עוד פרטי המוצר

1.עיטור אמנותי: להפוך את בית הבובות שלך לתוך ארץ הפלאות שלנו חג המולד שדון הדלת.את עיצוב מעודן וחגיגי צבעים יוסיף מגע של קסם שלך קישוט הבית, בעת ביצוע שלך מיניאטורי העולם יותר אטרקטיבי ואלגנטי.

2.חג המולד שדון ילדה פיות דלתות: לאמץ את רוח החג שלנו חג המולד שדון הדלת!את מקסימה יומן מיני gnome הדלת עיצוב עם חיים אביזרים וצבעים בהירים יוסיף גחמני לגעת בעיצוב הבית שלך.להפיץ שמחה ופליאה החגים!

3.לאורך זמן שימוש: מבנה במומחיות עם חומרים חזקים, חג המולד שדון דלת עבה ועמיד, ולא בקלות לכופף או לשבור.צבעים בהירים של הדלת הן ארוכות טווח ולהוסיף חגיגי המגע שלך קישוטי החג.

4.הבחירה האידיאלית: לקשט את הבית הקטן עבור הילדים שלך ולשמור אותם מאושרים עם זה חג המולד שדון הדלת קיט.זה כולל דלת עץ, זר, שטיח, דואר, ועוד גמד אביזרים.זה מושלם מלאכה פרויקט העונה חגיגי.

5.אימוץ נרחב: זה חג המולד שדון הדלת יכול לשמש על המדף מסיבת חג מולד קישוט, קישוט על כל אירוע, או בקיר לאביזר עבור שלך חדר צעצוע.זה יכול גם ליצור דוגמא חדר נוף מיניאטורי זה מוסיף קסם וכיף בבית שלך.

sku: d59170

חומר עץ
ממליץ גיל 14+y
מקור סין

לקוחות Q & A

השאירו תגובה

אתה יכול גם כמו…