Xiaomi 100W מטען לרכב מצית משטרת טעינה מהירה עבור IPhone QC3.0 Mini USB Type C מכוניות מיני מטען לסמסונג Huawei vivo

0 דירוגים
₪30.97 ₪51.61

בחר צבע:

כמות:

גודל:

  • S
  • M
  • L
  • XL

על פריט זה

♥כפול צ 'יפס חשמל חכם אספקת♥: מובנה PD30W & QC30W dual-core זיהוי חכם-צ' יפס, שתי ליבות פלט 30W טעינה מהירה הנוכחי בהתאמה, כספת, במהירות גבוהה, ללא פגיעה מכשיר מהיר, מטען לרכב.הערה: תמיכה בשני מכשירים טעינה באותו זמן, אבל לא תמיכה סופר טעינה מהירה באותו הזמן.

♥בגודל אצבע, משוך את הטבעת עיצוב♥: הקטן ביותר מושלם מטען לרכב על השוק עד כה.את גוף קטן מתאים בנוחות, לשטוף עם שקע מצית, לא לבלוט, מסתיר באופן מושלם את המצית.לא קופצים החוצה בזמן נהיגה, לא יחסום את המצית כיסוי.לכן, עיצבנו טבעת משיכה זה יעזור לך לנתק אותו מן המכונית שלך קל יותר בקלות רבה יותר.

♥כל סגסוגת אבץ מתכת הגנה♥: בהשוואה כרגיל פלסטיק, את כל מתכת מעוצבים בקפידה הגוף מעביר חלק מאוד יציב מרגיש.חומר מתכת מספק פיזור חום טוב יותר, עמידות בפני שריטות, ועיצוב יפה.

♥רחב תאימות♥: USB C מצית מתאם מהר מטען תואם עם כמעט כל פופולריים דגמי מכוניות ואת כל מכשירי אנדרואיד/iOS והתקנים אחרים כגון iPad/iPhone (30W), סמסונג טלפונים/טבליות (30W), אש HD, וכו'.זה יכול לשמש גם עם אלחוטית מטען לרכב תושבת ושאר אביזרי רכב.

הערה

ישנם שני סוגים שונים של המכונית מטענים בקישור הזה, אחד 100W והשני הוא 30W.בבקשה להיות זהיר, כדי להבחין בין לא לקנות לא נכונה?

sku: d33861

תכונות מיוחדות מטען לרכב
פריט רוחב 21mm
משקל פריט 15.2g
מק " ט יצרן USB, סוג C
מיקום כלי הרכב מכונית המצית חריץ, USB
גובה הפריט 41mm
מקור סין

לקוחות Q & A

השאירו תגובה

אתה יכול גם כמו…