תנור חימום האוויר ההרכבה דיזלים דוד הרכבה צלחת אוניברסלית נירוסטה U תושבת הרכבה מחזיק אוויר דיזלים

0 דירוגים
₪44.69 ₪89.42

בחר צבע:

כמות:

גודל:

  • S
  • M
  • L
  • XL

מחפשים דרך אמינה כדי לאבטח את חניה חימום?לא נראה רחוק יותר את המכונית שלנו מחמם בסיס ההרכבה!עשוי נירוסטה עמיד, זה סוגר הוא מתאים ביותר חניה דיזלים מחממי בשוק, כולל עיצוב סביר להתקנה קלה.עם שלנו סוגר, אתה יכול להיות רגוע בידיעה דוד שלך באופן מאובטח ובטוח רכוב.להבטיח חימום יעיל ונוח המסע על-ידי הזמנת המכונית שלך מחמם בסיס ההרכבה היום!

שם המוצר: חנייה דוד תושבת קבועה

חומר: פלדה אל חלד

צבע: כסף

מתאים ל: תיקון של חימום חנייה

דגם רגיל: אוניברסלי

הרשימה:

החימום בסיס ההרכבה x1

ראה עוד פרטי המוצר

1.רב-ממדי הרכבה: המכונית שלנו מחמם בסיס ההרכבה מספק צדדיות ב-תאימות עם רוב חניה דיזלים מחממי זמינים, מתן אישית הרכבה ניסיון מודלים שונים ומגוון יישומים.

2.הגנה יעילה: על ידי מניעת חימום הזחה, rollovers שלנו החימום בסיס ההרכבה מספק הגנה אמינה על הכבישים המשובשים.להיפרד תאונות וליהנות חניה בטוח.

3.חומר באיכות גבוהה: בעל מבנה עמיד נירוסטה, המכונית שלנו מחמם בסיס ההרכבה מספק טמפרטורה גבוהה עמידות לטווח ארוך ביצועים.את דיוק עיבוד מבטיח מאובטח מתאים את החימום, כדי להבטיח ביצועים אופטימליים.

4.מאמץ להגדיר: את החימום בסיס ההרכבה מתגאה עיצוב חכם זה מפשט את ההתקנה.בצע את הוראות קלה, להגדיר את האקדח שלך במהירות ובבטחה.לא מסובך הצעדים הדרושים!

5.עיצוב אמין: זה החימום בסיס תושבת הרכבה נועד להתאים את חניה דיזלים דוד ולהימנע משפיע על השימוש הרגיל של הרכב.בדוק את מידות על הציור לפני הרכישה ולוודא את מיקום התקנת ומרחב סביר.

sku: d33542

מקור סין
תכונות מיוחדות עיצוב אמין
מדינה/אזור של ייצור מכונית סין
חלקים הרכבה
סוג תנור חימום חשמלי

לקוחות Q & A

השאירו תגובה

אתה יכול גם כמו…