אופנוע סוללה ניתוק מתג ניתוק לחתוך מתגים אופנוע הסוללה Saver עבור רכב ימיים הסירה RV כלי רכב

0 דירוגים
₪22.58 ₪45.21

בחר צבע:

כמות:

גודל:

  • S
  • M
  • L
  • XL

תיאור:

הסוללה ניתוק מנותק מתג תכונות באיכות גבוהה כדי להבטיח חיים ארוכים ועמידות.להתחבר ישירות את נקודות החיבור של הסוללה לחתוך על ידי שחרור אדום ההגה.לא עוד דליפה, הפסקות חשמל.מתאים עבור סוגים שונים של סוללות, כל עוד הקוטר של הערימה הראש הוא 1.7 ס " מ.

מפרט:

שם: סוללה ניתוק מנותק מתג

חומר: נחושת

משקל: כ 137g

פונקציה: חיבור, ייצוב, הגנה, אנטי-דליפה

אריזת רשימה:

1*סוללה ניתוק מנותק מתג

ראה עוד פרטי המוצר

1.מהר ניתוק ידית: עם ידית עיצוב, אופנוע סוללה מתג ניתוק עשוי באיכות גבוהה חומר נחושת, מצויד PVC מקרה, מתאים אופנועים מכוניות הסוללה מהר ניתוק.

2.קל לשימוש: אופנוע סוללה מנותק מתג קל ונוח לשימוש, ואתה יכול לעקוב אחר סימנים על המקרה כדי להפעיל אותו או לכבות.אנא הפעל את הכפתור סיבוב אחד כדי להבטיח את ניתוק הסוללה.

3.זמני כיבוי: נועד כדי להקל על זמני כיבוי במהלך תחזוקת הרכב, האופנוע הסוללה Saver יכול להגן על הסוללה מפני בטעות מרוקן, להאריך את חיי הסוללה.

4.יישום רחב: הרכב שונה דליפת מתג מתאים עבור מכוניות, משאיות, רכבי השטח, סירות, אופנועים, ואחרים, אשר מצוידים עם 15-17 מ " מ חרוט בהודעה למעלה מסופים, בטוח כדי לנתק את הסוללה על ידי ביטול כל כוח לטמיון.

5.משהו שאתה צריך לדעת: אנו ממליצים לכבות את הרכב לפני ניתוק הסוללה, אשר יהיה להאריך את חיי הסוללה, רכיבים חשמליים, וניתוק מתגים, למנוע מקרי הפסקות חשמל.

sku: d17180

מספר הדגם. סוללה מנותק מתג
מקור סין
OEM לא. אוניברסלי
חומר נחושת

לקוחות Q & A

השאירו תגובה

אתה יכול גם כמו…