מיני נסיעות מזוודה מטען קופסת מתנה בובה ואביזרים רהיטים צעצועים לילדים לשחק הבית הרכבת Suitcas על בובה מתנה

0 דירוגים
₪0.95 ₪2.12

בחר צבע:

כמות:

גודל:

  • S
  • M
  • L
  • XL

מיני נסיעות מזוודה מטען קופסת מתנה בובה ואביזרים רהיטים צעצועים לילדים לשחק הבית הרכבת Suitcas על בובה מתנה

נקודות לשיחה:

1.אחסון קל: מיני מזוודה טובה תיבות מהיר ונוח לאחסון.יש להם קיבולת גדולה להכיר את צורכי האחסון שלך, והם לאמץ את העיצוב של מיני טרולי מקרה, זה חמוד ומסוגנן.הם קטנים בגודלם אבל גדולים קיבולת.

2.עיצוב שקוף: מיני מזוודה טובה תיבות שקוף המכסה זה מאפשר לך לראות את הפריטים פנימה בלי לפתוח אותם.אתה יכול בקלות לארגן ולמצוא את מה שאתה צריך במבט אחד.ברור עיצוב גם מוסיף אלגנטיות וסגנון שלך טובות.

3.ארגונית תכשיטים: זה מיני מזוודה טובה תיבת הוא לא רק חמוד, אופנתי אלא גם פרקטי ונוח.אתה יכול להשתמש בו כדי לאחסן ולארגן תכשיטים, עגילים, שרשראות, אביזרים אחרים.זה יהיה לשמור אותם יבשים, מסודר, מאורגן, כל כך בקלות אתה יכול לבחור את האביזרים הנכונים בשבילך.

4.שולחן עבודה ארגונית: מיני המזוודה תיבות טובה יכול לשמש גם כדי לאחסן ולסדר את שולחן העבודה של עצמים קטנים, כגון עטים, מספריים, דביק notes.By שימוש בקופסאות האלה, אתה יכול לשפר את יעילות העבודה ואת מצב הרוח, ולהפוך את העבודה שלך יותר נקי ויפה.

5.המתנה המושלמת: התאמה אישית שלנו mini המזוודה תיבות טובה עם מסרים של אהבה, הערכה עבור יקירים שלכם.מושלם כמו חתונה קופסת ממתקים או מזכרות לכל אירוע מיוחד.אלה ידידותי לסביבה תיבות פרקטי ועמיד, ניתן לעשות שימוש חוזר לאחסון פריטים קטנים.

זה מיני המזוודה קנדי box הוא פתרון מושלם להכיר את צורכי האחסון שלך!להשתמש בו כמו תכשיטים ארגונית או ממתקים.תמיד תמצאו את מה שאתם צריכים, את עיצוב קומפקטי יהיה להפוך את שולחן העבודה שלך יותר נקי ויפה.בנוסף, הוא ידידותי לסביבה מעשי!

מפרט:

גודל מוצר: 7.5*5*3.8 ס "מ/2.95*1.97*1.5 ס" מ

משקל: 18 גרם

חבילת הרשימה:

מיני מזוודה טובה תיבת*1

sku: d136557

תמיכה Dropshipping/סיטונאי
אזהרה no
מין יוניסקס
מספר הדגם. בית בובות מיניאטורי מזוודות
סוג פריט הבובה אביזרים
מקור סין
ממליץ גיל 3-6y, 6-12y, 14+y
סוג אביזרים
חומר פלסטיק

לקוחות Q & A

השאירו תגובה

אתה יכול גם כמו…