דיזל התנור לשקע צינור 75/50/60 מ " מ רכב דוד צינור האוורור דיזל אוויר חניה לרכב חימום צינור אוויר חימום צריכת צינור צינור חימום

0 דירוגים
₪23.28 ₪33.24

בחר צבע:

כמות:

גודל:

  • S
  • M
  • L
  • XL

זה בטמפרטורה גבוהה עמיד לשקע אוויר בצינור הסולר לחימום חוסך לך זמן וכסף על תחזוקה.להשוות את מספרי חלקים עם חלקים מקוריים לפני הרכישה.תואם בדגמים עם 75/60/50 מ " מ ID לחתיכת, זמין ב-1/2/4 החור לשקע אוויר עיצוב. !

מפרט טכני:

שם: רכב אוורור, כיסוי

טווח טמפרטורות: -40-100°

שימוש: שקע האוויר צינור פתיחה

דוד: סוג תנור חימום האוויר

חומר: בטמפרטורה גבוהה עמיד ABS

הרשימה:

1 x דיזל חימום צינור האוורור.

ראה עוד פרטי המוצר

1.חימום יעיל: עם שלה גמיש ועמיד בפני חום חומר ABS, הדיזל חימום צינור האוורור מבטיח ביצועים בטמפרטורה גבוהה ועמידה לאורך זמן עמידות.חוויה ללא פשרות חימום עבור הבית או העסק שלך עם זה יציב ואמין צינור האוורור.

2.משפר את יעילות: שימוש הדיזל חימום צינור האוורור מבטיח יעיל מערכת חימום על ידי הבטחת מאובטח, עמיד חיבור זה שומר על זרימת אוויר חלקה.זה ברמה מקצועית חלק חוסך לך זמן וכסף על תחזוקה והוא תואם עם רוב תנורי סולר.

3.מאמץ התקנה: להיפרד קידוח או חיתוך עם הדיזל חימום צינור האוורור.ליהנות התקנה ללא טרחה, פשוט על ידי השוואת מספרי חלקים עם המקורי לפני הרכישה.לשמור את הרכב של פנים חמימים!

4.שימוש רחב: אבזר זה יכול להיות בשימוש על 2/5KW (D2) פארק תנורי חימום, תואם בדגמים עם 75/60/50 מ " מ ID לחתיכת אוויר חניה תנורי חימום.לבחור את הסגנון שיתאים לצרכימים שלך.

5.זרימת אוויר משופרת ובטוחה מתאים: הדיזל חימום צינור האוורור תכונות דיוק-מבנה 1/2/4 החור לשקע אוויר עיצוב מרחיב את זרימת האוויר באזור, תוך מניעת דוד מפני ניתוק לאחר ההתקנה.מגן על הרכב שלך מפני סריטות ואבק עם זה מחוספס מגן אביזר.

sku: d12540

תכונות מיוחדות חום-חומר עמיד, עמיד חיבור
מקור סין
סוג בעירה סוג החימום

לקוחות Q & A

השאירו תגובה

אתה יכול גם כמו…